reklama

Rýchlokurz prezidentskej angličtiny

Vážený pán prezident, ja viem, že Vy tu angličtinu naozaj nepotrebujete. Ale na druhej strane, je dobré poznať aspoň pár základných politických fráz, ktorými nič nepokazíte. Dovolím si teda kratučký frazeologický rýchlokurz prezidentskej angličtiny.  Trošku metodológie na úvod – najprv slovenská  fráza, potom jej  preklad do angličtiny  podľa jej skutočného významu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (73)

Som a vždy budem nadstranícky prezident – I am practically member of the leading party.

Myslím národne, cítim sociálne – Fuck you all people!

Ide mi len o Slovensko! – Fuck you all people!

Mám potenciál spájať – Destroy the opposition!

Svoje prejavy si píšem zásadne sám – What the fuck is this?

Nevracajme sa do minulosti – I did NOT say ch.j!

Stoja za mnou strany, ktorým záleží na osude Slovenska – Hungarians back to Mongolia!

Univerzálna fráza pre stretnutie s hociktorým britským politikom, resp. političkou – Dear Mr. Major!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som otvorený aj iným názorom – Fico forever!

Toľko na úvod. Dúfam, že Vám to pôjde. Ak budete mať záujem, pán prezident, bude mi veľkým potešením pripraviť pre Vás aj ďalšie lekcie. Na cene sa určite dohodneme.

Pavol Kuspan

Pavol Kuspan

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Homo homini lupus. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu