reklama

V rannej električke

Podľa výzoru zjavne bývalý wrestlingový zápasník sa rozhodol vkročiť do električky číslo 7 v presne tej chvíli ako ja. Nie veľmi múdro som sa rozhodol neustúpiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Lapám po dychu a vycvičeným pohľadom lokalizujem voľné miesta. Nič. Tí, ktorí sedia, k nám úspešne preniesli kúsok Haiti. Zombie kultúra par excellence. V poslednej chvíli sa chytám tyče a tak to so mnou nehodí až tak ako s ostatnými. Akcelerácia je nečakaná, preťaženie minimálne 3G. Poniektorí hľadajú funkčné označovače lístkov (sme v Košiciach). Padá dosť silný vulgarizmus. Vyrážame.

Na Levočskej nastupuje miestny Rumburak. Potrebuje sa zviesť síce len jednu zastávku, ale za ten čas stihne prejsť celým vozňom, pričom všade za sebou necháva silnú pachovú stopu. Otvárajú sa aj doposiaľ zatvorené okná. Prievan je všade. Cez jedno z okien vletí dnu čmeliak – ranostaj. Tiež sa potrebuje zviesť len jednu zastávku. Pani v rokoch okolo seba prudko máva. Čmeliak vyzerá byť riadne nasratý, nakoniec však vystúpi a pani takmer v mdlobách klesá späť na sedadlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nastupujú štyria mladí hiphoperi. Napriek štyrom párom slúchadiel v ušiach veselo diskutujú. Čudné. Na chvíľu počúvam obsah. Kurva, toto raz má robiť na môj dôchodok? Zapínam si svoj Creative a rýchlo si pchám slúchadlá do uši aj ja. Čo to tam máme... nejaký funeral doom metal...hmmm.... depresia ako (mexická) sviňa. Veď keď už mám oddrbať cca. deväť hodín v práci namiesto tohto, aby som robil to, čo ma skutočne baví, nech som na to aj patrične naladený. Hiphoperi vystupujú. Široké nohavice im vejú v jemnom rannom košickom vetríku. Dnes len 95 kilometrov za hodinu.

Cez koľajnice prechádza asi 80 ročný dedko mimoriadne ležérnym spôsobom. A najmä výrazne pomalšie ako električka. Tá trúbi o sto sedem minimálne. Dedko nič. Prudko brzdíme. Pár ľudí ledva-ledva udrží rovnováhu. Dedko si všimne električku v poslednej chvíli. Hrozivo máva palicou mysliac si, že to tú červenú rútiacu sa príšeru zastaví. Zastavilo ju to. Padá dosť silný vulgarizmus. Dedko sa púšťa do ďalšieho dobrodružstva cez križovatku. Veľa šťastia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podarilo sa mi sadnúť.  Vedľa mňa sa postavila mladá slečna. Chystám sa pustiť ju sadnúť si. Slušná výchova mi je na h.... Prežúvajúc mi dáva na vedomie, že nemá záujem. Som celkom rád. 

Nie veľmi atraktívna mladá mamička (no kto sa len na ňu mohol zlakomiť?) dáva svojmu dieťaťu (z neho Brad Pitt tiež nebude súdiac podľa súčasných čŕt) výchovné zaucho. Malý to znáša statočne, iba čo si chvíľkami fňukne.

Predposledná zastávka. Treba sa zberať. Vystupuje aj wrestlingový bojovník. Už som múdrejší. Krásne zabitých dvadsaťjeden minút.

Pavol Kuspan

Pavol Kuspan

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Homo homini lupus. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu